Convocáu II Premiu de Relatos Curtios Xosé Caveda y Nava

El plazu de presentación de trabayos a la segunda edición del concursu de relatos curtios Xosé Caveda y Nava convocáu pol Conceyu de Villaviciosa va ser del 20 de Setiembre al 20 d'Ochobre.

Cada participante va poder presentar una obra, escrita n'asturianu, con un llargor d'ente 3 y 12 folios, d'acordies colos requisitos qu'establecen les bases del concursu.
El tema ye llibre y les obres han ser orixinales y inédites, incluyíos medios dixitales, y non premiaes n'otros concursos.
El premiu tien una dotación económica de 1.000 euros y Mazana de Plata conmemorativa.
L'Alcalde de Villaviciosa, Alejandro Vega, destacó que, con esti premiu "consolídense nel nuestru conceyu dos concursos de relatos. ún en castellán y qu'entama dende hai yá 18 años l'Asociación Cultural "Clarín" de quintes; y esti certame de relatos curtios del conceyu n'asturianu, col nome de "Xosé Caveda y Nava".  Hai que recordar qu'esti illustre políticu y escritor, nacíu en Villaviciosa, destacó tamién pola so obra n'asturianu, y foi amás el responsable d'espublizar el primer llibru impresu con testos n'asturianu.

Más información t. 985 89 34 23


Plazu: del 20 de setiembre al 20 d'ochobre de 2018

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

El II Premio de Relatos Cortos en Asturiano "Xosé Caveca y Nava" abre el plazo de recepción de obras. 

El plazo de presentación de trabajos a la segunda edición del concurso convocado por el Ayuntamiento de Villaviciosa será del 20 de septiembre AL 20 de octubre.

 

Cada participante podrá presentar una obra, escrita en lengua asturiana, con una extensión entre 3 y 12 folios, conforme a los requisitos que establecen las bases del concurso.
El tema será libre y las obras han de ser originales e inéditas, incluidos medios electrónicos, y no premiadas en otros concursos.

 

El premio tiene una dotación económica  de 1.000 euros y Manzana de Plata conmemorativa.
El Alcalde de Villaviciosa, Alejandro Vega, destacó que, con este premio "se consolidan en nuestro municipio dos concursos de relatos: uno en castellano, que goza ya de reconocido prestigio, que lleva el nombre de Leopoldo Alas Clarín y que organiza desde hace ya 18 años la Asociación Cultural "Clarín" de Quintes; y este certamen municipal de relatos cortos en lengua asturiana, con el nombre de "Xosé Caveda y Nava".  Hay que recordar que este ilustre político y escritor, nacido en Villaviciosa, destacó también por su obra en asturianu, y fue además el responsable de publicar el primer libro impreso con textos en asturiano.

 

Por su parte, Mar d'Irlanda, de Francisco Álvarez, relato ganador del I Premiu de Relatos Curtios Xosé Caveda y Nava el año pasado, fue editado en formato electrónico y se encuentra disponible para su libre descarga en el enlace que se indica.

 

Más información t. 985 89 34 23


Plazo: Del 20 de septiembre al 20 de octubre de 2018

 

 

Imágenes

cartel relatos